top of page
חיפוש

אימון גיבורים אביב

אביב לוי ז"ל, תושב פתח תקווה משכונת אם המושבות נהרג ב-20.7.2018 מירי צלף במהלך פעילות מבצעית בעזה. אביב היה סמל מחלקה בפלחוד צבר.


אביו יעקב ספד לבנו: ״זה לא קל להספיד ילד. זה לא טבעי. היית בשבילנו קרן שמש זורחת ומחייכת. אהבנו לראות את הרגעים שאתה הופך לגבר. היית מלח הארץ ושילמת את המחיר הגבוה ביותר כי הצטיינת״.


האחות נוי בת ה-15, שהתה עם הוריה בחופשה משפחתית באיטליה כשקיבלו את הבשורה הקשה מכל: ״אח שלי הגדול, לא מבינה איך מבין כולם אלוהים בחר לקחת דווקא אותך. זה לא היה הזמן שלך ללכת מאיתנו״. בהמשך הוסיפה בבכי, ״אתה גיבור של כולנו, לכל החיים״.


האח אוריין הוסיף: ״היית הגבר של הבית. אני כבר מתגעגע לחיוך שלך.... היית טורף את העולם. אני מבטיח שאני אשמור על המשפחה בשבילך, כמו שאתה היית רוצה״.


ל', שהיה ליד אביב בזמן הפציעה הקטלנית, הוריד את התג ושם את סיכת הלוחם על הכומתה הסגול של גבעתי, "היה לי סיכה שחסרה לי ומיד הוא הביא לי את שלו. נתתי אותה לסבתא שלו", הוא סיפר בתום הלוויה, "אביב היה חייל שדואג לכולם. היה לו לב זהב. לא היה אכפת לו מעצמו. מודל לחיקוי שלא היה אחד שלא אהב אותו". על הטרגדיה אמר: "הוא לא היה צריך לצאת לפעולה הזו. הוא התעקש כי רצה בשבילינו. רצה לבוא ולהיות איתנו. הוא אף פעם לא היה רגוע כשאנחנו לבד על הגדר".


אביב


על זמן:

2,000 מטר חתירה

20 סקוואט קלין 100\70 ק"ג

20 רינג מאסל אפ

200 אייר סקוואט

bottom of page