top of page
חיפוש

אימון גיבורים עוז

בן אסנת ועופר. נולד ב- ב' בניסן התשנ"ג, 23.3.1993 ביקום.

עוז למד בבית הספר העל יסודי במשגב. עוז היה ספורטאי וכנר מחונן. חודשיים לפני, כשסבו נפטר, ניגן עוז מעל הקבר את השיר א-ידישע מאמע.

עוז ביקש ללכת בדרכו הצבאית של אביו ששירת כמפקד פלוגה בגולני והתגייס לחטיבה. אביו אף עשה עם עוז את מסע הכומתה שבסיומו העניק לו את הכומתה הישנה שלו עצמו. עוז שירת בגדס"ר גולני.

בתאריך 8.7.2014 פתחו במבצע "צוק איתן" המבצע החל בעקבות ירי רקטי הולך וגובר מרצועת עזה לעבר אוכלוסייה אזרחית בדרום ישראל, כתגובה ל"מבצע שובו אחים" של צה"ל לאחר חטיפת שלושת הנערים ב-12 ביוני. בתאריך 17 ביולי, נכנסו כוחות קרקעיים של צה"ל לרצועה במטרה לפגוע במנהרות הטרור. ביום כ"ב בתמוז תשע"ד, 20.7.2014, במהלך כיבוש אחד האיתורים בסג'עייה נורתה אש על הכוח ממספר בתים סמוכים, עוז התמקם באחד החלונות ע"מ לבצע חיפוי עם המאג לעבר מקורות הירי כאשר הגיח מחבל מחפיר בקרקע ופתח עליהם באש, עוז נפגע פגיעה קטלנית ונהרג.

עופר אביו מספר: "היתה לי תחושה לא טובה, ביום ראשון שעבר עליתי על רכבת לאשקלון, ומשם ירדתי בטרמפים לנתיבות. התחלתי לסרוק את השטח עד שמצאתי את הפלוגה שלו. עוז חייך חיוך נבוך והתחבקנו. היינו שעה ביחד. לפני שהלכתי אמרתי לו בוא נצלם אותך עם החבר'ה שלך, ואז התחרטתי ואמרתי עזוב זה יביא נחאס. והוא ענה: רגע אבל כבר צילמת אותי. בחיבוק האחרון אמרתי לו שלום. אחרי כמה שניות תפסתי את עצמי וקראתי לו. חיבקתי אותו שוב, ואמרתי לו הפעם להתראות. זה היתה הפעם האחרונה שראיתי אותו. "עוז היה ילד מקסים, מדהים וחזק", אמרה האם אסנת. הפעם האחרונה שדיברתי איתו היתה ביום רביעי האחרון. אני לא מעכלת שזו היתה השיחה האחרונה. עוז הניח אחריו הורים ושני אחים צעירים, חן ורועי.



עוז

2 סיבובים על זמן:


30 בק סקוואט 60\43 ק"ג

3 טיפוסי חבל

30 פרונט סקוואט 60\43 ק"ג

3 טיפוסי חבל

30 פוש פרס 60\43 ק"ג

3 טיפוסי חבל

30 האנג פאוואר קלין 60\43 ק"ג

3 טיפוסי חבל

bottom of page